Frågor och svar

Mina sidor

Hur loggar jag in på Mina Sidor?

Svar:

Du loggar enkelt in på Mina Sidor med ditt personnummer och Mobilt BankID. Där hittar du information om dina försäkringar hos oss tillsammans med de uppgifter du valt att hämta in från andra försäkringsbolag om du använt vår digitala tjänst Försäkringsutmanaren.

Varför ser jag inga försäkringar när jag loggat in på Mina Sidor?

Svar:

Om du inte ser några försäkringar när du loggat in på Mina Sidor kan det bero på att du inte är försäkrad hos oss, eller att försäkringarna står på en annan person i hushållet. Prova gärna vår digitala tjänst Försäkringsutmanaren för att hämta in och samla alla dina försäkringar på ett och samma ställe.

När jag klickar på en länk för att logga in på Mina sidor funkar det inte?

Svar:

Om du har problem med att logga in på Mina sidor, testa att använda din vanliga webbläsare i telefonen och klicka här eller klistra in länken nedan:

https://privat.icaforsakring.se/mina-sidor/logga-in

Varför saknas försäkringar på Mina sidor, såsom djur- och båtförsäkring?

Svar:

Vi jobbar hårt på att utveckla och förbättra Mina Sidor och hoppas göra det möjligt för dig att även kunna se din djur- eller båtförsäkring där inom kort.

Var kan jag ändra försäkring på Mina sidor?

Svar:

För att göra ändringar i din försäkring behöver en av våra rådgivare hjälpa dig. Hör av dig till oss på forsakring@ica.se eller på 033-47 47 90 så hjälper vi dig. Vi finns på plats vardagar 08.00–17.30 .

Hur gör jag för att ändra kontaktuppgifter, som e-post eller mobilnummer?

Svar:

För att ändra de kontaktuppgifter vi har registrerade hos oss behöver du höra av dig till oss på forsakring@ica.se eller på 033-47 47 90. Vi finns på plats vardagar 08.00–17.30.

Varför kan jag inte se Pluspaketet på Mina sidor?

Svar:

I dagsläget kan vi bara visa viss information om din försäkring, men vi jobbar hårt på att göra det möjligt för dig att få en fullständig vy över din försäkring och dess innehåll på Mina sidor.