Frågor och svar

Här hittar du vanliga frågor och svar om bland annat betalning, Mina sidor och mer.

Frågor & svar – Mina sidor

Du ändrar enkelt kontaktuppgifter genom att logga in på Mina sidor och väljer sedan Mina uppgifter i menyn. Där kan du uppdatera både telefonnummer och e-postadress direkt.

Ja! Du kan antingen ringa oss 033-47 47 90, vardagar 08:00 - 17:30, eller gå in på Mina sidor och ändra i din försäkring där.

Om du har problem med att logga in på Mina sidor, testa att använda din vanliga webbläsare i telefonen eller på datorn och klicka här. Det kan också bero på tillfälliga IT-störningar. Försök igen om en stund och om det fortfarande inte fungerar kan du ringa oss på 033-47 47 90, vardagar 08:00 - 17:30, så hjälper vi dig.

Om du inte ser några försäkringar när du loggat in på Mina Sidor kan det bero på att du inte är försäkrad hos oss, eller att försäkringarna står på en annan person i hushållet. Prova gärna vår digitala tjänst Försäkringsutmanaren för att hämta in och samla alla dina försäkringar på ett och samma ställe.

Du loggar enkelt in på Mina Sidor med ditt personnummer och Mobilt BankID. Där hittar du information om dina försäkringar hos oss tillsammans med de uppgifter du valt att hämta in från andra försäkringsbolag om du använt vår digitala tjänst Försäkringsutmanaren.